یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

پیش‌بینی رشد 5 برابری بانکداری همراه در آمریکا تا سال 2013

بانکداري الکترونيکي

دوشنبه ۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۲:۰۰


شرکت تحقیقاتی Tower Group براساس آخرین بررسی‌های خود اعلام کرد، تعداد آمریکایی‌هایی که از خدمات و سرویس‌های مختلف بانکداری موبایلی استفاده می‌کنند تا پایان سال 2013 میلادی پنج برابر خواهد شد.<BR>

وایمکس نیوز - جاری میلادی تعداد آمریکایی‌هایی که از خدمات بانکداری موبایلی استفاده می‌کنند با رشد دو برابری به 10 میلیون نفر خواهد رسید و این در حالی است که طی سال گذشته تعداد این افراد 9/4 میلیون نفر بوده است.
بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در سال 2013 میلادی 1/53 میلیون نفر در آمریکا خدمات بانکداری موبایلی را در گوشی‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های دیجیتالی همراه به صورت مستمر مورد استفاده قرار خواهند داد که این رقم پنج برابر از تعداد کسانی که هم‌اکنون این سرویس‌ها را به کار می‌برند، بیشتر است.
به‌طور میانگین، هم‌اکنون بیش از 10 درصد مشتریان آنلاین بانک‌های آمریکا از طریق تلفن‌همراه فعالیت‌های مورد نظر خود را انجام می‌دهند و این در حالی است که یکی از بانک‌های آمریکا اعلام کرده است، 25 درصد مشتریان آنلاین این مرکز از طریق تلفن‌همراه با این بانک در ارتباط هستند.
بانک آمریکا اظهار داشته است که در حال حاضر دو میلیون مشتری برای سرویس بانکداری موبایلی دارد که این رقم نسبت به تعداد مشتریان این بانک در 9 ماه قبل افزایش دو برابری را نشان می‌دهد.
منبع:‌ خبرگزاری فارس
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو